вторник, 21 октомври 2014 г.

Персийски конфитюр с дюли и розова вода


Еееей, това е рецепта 500 в моя блог!

Както вече знаете съм солидно заредена с дюли от моята приятелка Гери. Сега идва ред на сладка и конфитюри от дюли. Гери ме наведе на една мисъл като ми донесе дюлите и аз реших да я доразвия. Дюли с рози .... как ви се струва? Аз не откривам топлата вода естествено се порових из нета и си намерих и подобна рецепта. Оригиналната можете да видите тук 


А моята ....


Необходимите продукти: 5 дули, 1 кг захар, 1 ч ч вода, 2 с л сладко от рози( или сушени розови листенца), 1 ч лимонена киселина. Аз пропуснах кардамона този път но си обещах че ще правя още, и все ще изпробвам и този вкус. 


Обелете и нарежете на кубчета дюлите. Не изхвърляйте нищо от обелките! В следващич пост ще ви разкажа какво да направите с тях.
 Сложете захарта и водата в тенджера и ги загрейте на котлона. Добавете дюлите и варете на слаб огън. Когато сладкото започне да се сгъстява добавете розовите листенца и лимонената киселина.
Насипете още горещо в сухи бурканчета и затворете веднага.
Не се нуждае от варене, само се херметизира като всяко друго сладко.


Насладете му се с бухти, палачинки или мекички.


Да Ви е сладко!     

Няма коментари:

Публикуване на коментар