понеделник, 11 май 2015 г.

Влажна торта с бадеми и кокос




Напоследък комбинацията кокос и бадеми ме преследва и все повече ме завладява. Това е такава ароматна и вкусна комбинация, че няма човек който да и устои. Е тази рецепта ми се показа точно на време.
Необходимите продукти: 250 гр брашно, 200 гр захар, 150 гр масло, 100 гр бадемово брашно,1 зърно карамфил, 60 гр кокосови стърготини, 140 мл мляко, 3 яйца, 1 пакетче бакпулвер, ванилия, 
За намазване: 4 с л портокалов мармалад, пудра захар, 3 с л кокосови стърготини.


Поставете 60 грама настърган кокосов орех да се накисва в 140 грама мляко за 30 минути, след това се изцежда излишното мляко.  На мен сместа ми се получи доста гъста и затова после добавих и млякото.
Междувременно, разбийте на маслото и захарта с миксер. Карамфил и се смила на прах и се добавя към сместа.
Добавете яйцата едно по едно и бъркайте с шпатула. Постепенно добавете и брашното пресято с бакпулвера и бадемовото брашно.

Подгответе формата за торти (диаметър 24 сантиметра) намажете с масло и брашно, сместа се изсипва и разстила добре.



Пече се в предварително загрята фурна на 190 градуса за 50 минути. След като се охлади разстелете портокалово сладко върху тортата. Сместа от кокос и пудра захар се поръсва равномерно. Сервира се при стайна температура.


Да Ви е сладко!
Ако Ви е харесала рецептата може да споделите в любимите си мрежи с бутоните под публикацията!






Няма коментари:

Публикуване на коментар