понеделник, 13 август 2012 г.

Бриоши


Пухкави леки и много вкусни , това си помислих като видях снимката на Веси Казакова , и взех решение веднага : ЩЕ ги направя при първа възможност, и ето днес е първият ден от моята отпуска и те са вече на масата ухаят и съблазняват всеки който мине покрай тях!  

В своя блог Веси е описала рецептата с подробности ето и линк :  http://sladkoisoleno.blogspot.com/2012/08/blog-post_9.html


Аз ще напиша само нужните продукти: 600гр брашно (на мен не ми стигна точно 600гр защото сложих и белтъка от яйцето за мазане) , 250 мл топло мляко 2 яйца, 20гр мая, 90гр масло, 90гр захар,  1-2 ванилии, 1 жълтък и малко мляко за намазване, шоколад и локум за пълнеж. Аз нямах локум в къщи и сложих стафиди накиснати в ром и орехова ядка, резултата е много ама много добър ! Само ги вижте :)


Приближавам апарата все по близо до тях, искам да уловя всяка дупчица и нежния аромат без да се усетя че няма как да ги помиришете , освен ако не си ги направите разбира се .


Аз направих и малко по различни модели на прегъване , като розички.


А изрезките от кръгчетата въобще не ги премесвах само ги събрах внимателно и ги сложих на купчинки, а след като ги намазах с яйцето ги поръсих със захар. И това е резултата !


Да Ви са сладки ако решите да си ги направите ! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар