събота, 20 октомври 2018 г.

Сочни пилешки хапки с броколи и соев сос



Започвам един маратон, като предизвиквам себе си да обърна внимание на рецепти малко по-различни от тези, които сте свикнали да виждате в блога ми. Рецепти в по-солената част на кулинарното изкуство. Това е наистина нещо, което може да ме затрудни, нещо, което ме кара да мисля много преди да предложа нещо на вас моите читатели, и не напоследно място нещо, което моят мъж ще одобри с две ръце. 

Приех предизвикателството на Блоговодител и Кикоман, защото вярвам че един ден ще успеем да направим нашето хоби, кулинарното блогърство, една приятна пълна с емоции и доходоносна професия. 
Повярвайе ми това е нещо, което ще бъде полезно за много хора, но тепърва ще пиша за това.

Всеки път когато срещна някой от вас моите читатели и приятели, усещам огромно задоволство, като разбера, че четете и готвите по моите рецепти. Надявам се да съм полезна и занапред с нови предложения и съвети за вас. 
Сега ви предизвиквам да правите вечерята или обяда, закуската или салатката, заедно с мен всеки ден, ще се постарая да използвам достъпни за всички продукти и да правя ястия за хора заети в ежедневието си и разполагащи с малко време за готвене. 
Имате възможност да ме подкрепите тук и да участвате в играта на Кикоман.  Имате възможност да спечелите доста на брой интересни награди всичко за играта на Кикоман може да прочетете тук.
Форма за участие в играта: https://blogovoditel.com/igri/vkusnata-hrana-obicha-kikkoman/2/
Очаквам с нетърпение да се включите и с ваши собствени рецепти 😊Представете си само, този от вас, който представи най-много рецепти, ще спечели мастър клас с Петър Михалчев.




А ето и моето днешно предложение.
Необходимите продукти: 2 пилешки бутчета, 1 глава лук, 2-3 скилидки чесън, зехтин, соев сос Кикоман, шарен пипер, 150 мл бяло вино, 50 мл млечна сметана, розмарин, 1 ч л мед, 2 ч л горчица Bornier, 2 с л лимонов сок.



Обезкостете бутчетата и ги нарежете на големи хапки. Мариновайте ги само със соев сос и пипер, и ги оставете в хладилник за един час, може и повече. 



Сложете зехтин в дълбок тиган и запържете месото от всички страни. 
*Забравих да ви кажа нали знаете, че манджите с кокалче стават по-вкусни. Така че аз мариновах и кокалите и ги запържих заедно с месото. 
Добавете виното и оставете да се редуцира на половина, добавете лука и чесъна и ги оставете да се задушат под капак. Може да долеете водичка смесена с горчицата и меда, и оставете да къкри, докато се сготви месото. Накрая добавете сметаната и гответе още няколко минути. 



Избутайте месото в единия край и сложете бланшираните и отцедени броколи за две минутки да се стоплят и поемат от вкусовете. Може да ги поръсите с малко соев сос и да поръсите със сусам.

Готово, ястието стана по-бързо на печката отколкото аз ви го описвам на компа. Така че не се колебайте продуктите са лесни и достъпни а резултата лека вечеря или вкусен обяд за всеки. 



Да Ви е сладко!




Очаквайте ме скоро с ново, вкусно предложение!
Докато пиша заготовката за следващата публикация така невероятно мирише, че едвам се удържам.




Ако ви е харесала рецептата направете си я и споделете с бутоните под публикацията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар