сряда, 23 октомври 2013 г.

Конфитюр от грозде


Гроздее, тази година беше много добра за гроздето и това на двора също стана много добре. Роди се много хубаво и сладко грозде, и като има повечко реших да си направя и конфитюр за проба. Чувала съм за сладко и мармалад от грозде но не съм правила до сега. 


Необходимите продукти: 1 кг захар, 1 кг грозде почистено от семките, 2 с л лимонов сок.


Сложете половината от плодовете в дълбок съд и пасирайте. В тенджера смесете пасираните плодове със захарта и добавете другите плодове. Сложете на котлона и варете 8 минути, стартирате отчитането на времето когато заври. Накрая добавете и лимоновият сок.


Такава захар до сега не съм пробвала но като прочетох колко бързо става всичко се реших да направя нещо с нея.
Не си падам много по фиксове и изкуствени желиращи щуротии, но този път ...


Резултата ми харесва. Не загубих много време, получи се супер ароматен и вкусен конфитюр.
Ако решите да си го направите, да Ви е сладко! 


След като си я изтрих веднъж, сега втори път я пиша тази публикация, направо ми се зави свят. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар