вторник, 25 юни 2013 г.

Любими сирена




Този етикет "Изберете българското" започвам с идеята да споделям всички мои любими марки български продукти. Убедена съм че и вие имате любими български продукти, може да споделяте спокойно в коментари вашите любими продукти така ще можем да споделяме и  пробваме и вашите любими.

Първата ми публикация реших да е за сирена. Няма по- хубаво от българското сирене! Бялото саламурено сирене за мен е номер едно в класацията на сирената. Купувала съм много най-различни сирена през живота си, сега реших да Ви представя едни мои любимци. 

1 Жоси
2 Верея
3 На баба
4 Маджаров 
5 Филипополис  
6 Елена
Нека производителите, които прочетат тази публикация не се сърдят на подредбата тя е по реда, в който съм купувала на сиренето.
И така моята оценка е 6 за всички тези 6 марки. Приготвила съм ги в хиляди варианти, за да видя как се държат в тигана и фурната. Хапвам ги постоянно в натюр за да усетя солеността и структурата и не на последно място, да видя какъв дълготраен остатъчен вкус оставят в устата.  


Няма да е лесно описанието, подробно мислех да обяснявам за всички. Започвам с Жоси защото е едно от най купуваните от мен сирена. Страхотен вкус, добре ми е на сол и на джоб, не се скапва, ако се готви в ястия. Имам страшно много рецепти на баници, сиренки, тутманици, милинки и какво ли още не. Всичко е със страхотен резултат. Това сирене определено ще продължа да купувам докато го има и е с такъв вкус. 


Верея е страхотно свежо сирене с много плътна структура, която приятно гали езика и небцето. Идеално премерена сол, не се налага обезсоляване, като се слага в тестени или други ястия. Добре запазва формата си така, че можете да го нарежете на парченца и да поднесете на малки квадратчета поръсено с подправки и зехтин за мезе. Не се стопява, като сиренето менте, когато се готви на тиган или в баница. Имала съм и такива попадения когато опечеш баницата се чудиш "Аз сирене ли сложих или ..... май само сол съм сложила?"


На баба сиренцето си го бива не е много скъпо, вкусно и деликатно, като че ли наистина баба ми го е правила. Преди 18 години моята баба ми правеше такова сирене, ядеш ядеш и не можеш да се спреш. Аз затова толкова обичам сирене. Ако си омесите и една погача с масло просто друго не ви трябва, измийте един домат и се насладете на най-прекрасното ядене.  

Маджаров опитвали ли сте ги?
Снимка нямам но пък имам цяла колекция кутийки от техните сирена . Страхотна опакова върши работа не само за сирене.
  Хайде всички които още не са ги опитали да отиват на пазар такова нещо не е за изпускане. Малко по-скъпички са продуктите на тази марка, но качеството се постига с качествени продукти. Няма как да си направите хубаво сирене ако слагате лошо мляко. Много са добри на вкус и оставят приятен привкус в устата. Няма да ви накарат да пиете много вода след, като сте изяли дори 1/2  бучка сирене.


Филипополис - Грация, ами какво да ви кажа грациозно вкусно. Винаги съм била привърженик на българските стоки. Когато пазарувам често срещам много скъпи чужди продукти купувам ги и се разочаровам. За да не се разочаровате и вие купете си нашенско сиренце. Аз съм от Пловдив и марки направени тук в града или около него, как да не ги пробвам. Нормална цена и супер качество! 

Това сиренце купих на килограм а не вакумирано и затова нямам етикет, но пък ще ви издам една тайна, купих го от Пикадили.  
Елена е едно от най-евтините сирена, които съм купила сега, но не отстъпва по качество. Много хубав пай си направих с него с тиквички и бутер тесто. Сиренцето се оказва много добро за топлинна обработка. Мога да го хапвам с пресни зеленчуци на салатка без да се сетя за друга вечеря. 

Тази пубикация смятам да обновявам с нови попълнения.
И преди да съм ви отегчила съвсем смятам да спра до тук. Очаквам вашите коментари, споделете вашите любими български сирена, искам да ги опитам.

Ето новите ми попълнения които съм и харесала от БГ сирената:


БМК
Страхотно сирене изпробвано вече в минимум 20 варианта! Цената е прилична и опаковката е хубава. По всички показатели 6 на този производител.


Сирене Олимпус, изпробвах първо кравето сирене но със сигурност ще си купя и другите, защото съм впечатлена. Рядко си купувам нещо което съм видяла на реклама , но този път не съжалявам.
Имам практика да изпробвам няколко пъти, за да видя дали поддържат качеството преди да си кажа мнението. Това сирене купувам вече 4 пъти и ще си купя другите непременно.  

Изберете българското!


Няма коментари:

Публикуване на коментар