вторник, 10 декември 2013 г.

"Upside down" - Обърнат сладкиш по рецепта на Рудолф


Отново е зима и вали сняг, аз почивам и съм сама  у дома. Телевизора е пуснат и рецептите на Рудолф са толкова изкусителни, че замирисаха чак в къщи. Както си гледах направо станах и го забърках. Този сладкиш съм го правила във всякакви варианти вече и не се замислям за нови проби, направо ги правя.


Необходимите продукти: 5 яйца, 250 гр масло, 250 , гр брашно, 250 гр захар, 1 шушулка ванилия, 1 ч л бакпулвер, 3-4 с л мед, 1/2 ч л канела, 1 шепа лешници или бадеми, а от мед 2 л кайсиев ликьор.


Разбийте мекото масло със захарта добавете едно по едно яйцата като продължавате да бъркате на ръка с шпатула. добавете брашното пресято с бакпулвера и разбъркайте не прекалявайте с бъркането. Смесете меда с канелата и ванилените семенца. Постелете тавичка с хартия за печене и разпределете меда върху хартията. отгоре наредете кайсии от компот, аз използвах праскови и поръсих с лешници. Изсипете тестото отгоре и печете на 170 градуса за 55 минути. Не вадете от фурната веднага, оставете поне 10 минути вътре и тогава извадете. С помощта на четка намажете с ликьор.  


И за гости, и за кафенце с домашните любимци, за всичко е подходящ. Направете си го и се насладете на истински вкус. Домашното си е домашно, аз чакам гости и въобще не се съмнявам, че ще си оближат пръстите. Да Ви е сладко! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар