понеделник, 31 декември 2018 г.

Хляб, размисли и още нещо



Отиде си и тази година, отиде си както се изнизва водата през шепите ти, колкото и да ги стискаш неможеш да я спреш. Много неща се случиха и много не успях да случа, но затова пък идва новата година и всичко продължава, мечтите, надеждите, трудностите и приятните изненади. Имам много приятни мигове, които си припомням непрекъснато. 

Моменти в които съм получавала и моменти в които съм давала много. Давайте хора, колкото повече давате, толкова повече получавате! Съвсем честно ви казвам, че удовлетвореността от това да видиш усмивка и сълзи от радост и щастие в очите на другите е много по-голяма от колкото да получиш желан подарък.





Много неща искам да ви кажа в тази публикация, но се страхувам да не се оплашите от дългия текст и да не го прочетете до край, затова искам да вкарам чувствата си в няколко думи: Благодаря ви! Обичам Ви! Вярвайте в доброто! Бъдете човеци с хората около Вас! 

Интересно е това, че интеренет сближава напълно непознати хора, пиша това, защото тази година получих много доказателства. Преди години ми се струваше много нереално, дори страшно да допусна хора, които непознавам,  да ми станат приятели дори във Фейсбук. А сега получавам доказателства, че хора напълно непознати се опитват да ми помогнат във всеки казус,  който съм споделила.

Хайде стига толкова размисли, сега да ви кажа нещо за това хлебче и за новата ми придобивка. 

Покрай страстта ми да меся хлябове с квас реших, че трябва да си купя това ножче и да правя по-красиви разрези, когато хляба е мек и с обикновен нож не се получава. 


Искам да споделя, че си върши работата чусдесно и мисля да го изпробвам и за други неща, като по-твърди колбаси, които режа рядко и много трудно. Така че мисля, че си заслужава инвестицията, като се има предвид това, че в Лидл не е проблем да върнеш уред и той да бъде заменен дори да е ползван две години стига да има още гаранция. Това са едини от най-коректните партньори на обикновения клиент.


Хлебчето, което съм снимала е с бяло брашно за баница на София мел. Колкото и да се стремя да взимам, брашна без добавки, понякога вземам и такива. Знам че много хора ще ме упрекнат, но финансовата страна си казва думата.



В случая ползвай идеята на Николай Пенев, за хибриден хляб с квас и 1 грам мая. Този метод много ми допадна защото резултата винаги е много добър. Не мисля че 1 грам мая на 1 кг и повече тесто, може да бъде вредно количество.

И така пожелавам ви успешна, здрава и щастлива нова 2019 година. Пожелавам вимного сбъднати мечти, много нови цели, които сте си поставили за постигане, защото пътят към постигането на дадена цел е най-сладкото нещо от всичко. И внимавайте, когато "във вас е и хляба и ножа" се правят най много грешки!








Весела и щастлива нова година!









Няма коментари:

Публикуване на коментар