неделя, 12 юни 2016 г.

Сладолед - Summer time


Лятно време:
-Бира или сладолед? 
-Ами и двете.
-Ъъъъъ, как така и двете?
-Ами така, бирен сладолед! 


Да мили приятели и аз се позачудих като чух,  но експеримента си заслужаваше, особено след, като се запасих с новото ми откритие Stolichno bock! Каквото съм направила до сега с него все е уникално. Не знам дали е случайно или не, но е факт, че до сега не исках и да чуя за бира,  вчера накарах мъжа ми да ми купи цяло стекче от Метро. Определено все по-малко се заглеждам по витрините със слаолед от както си правя сама, но този е различен, много сполучлив и си заслужава да се пробва.  


Необходимите продукти: 200 гр млечен шоколад (аз го направих с тъмен ), 1 ч ч прясно мляко, 100 гр захар, щ сол, 4 жълтъка, 1 ч ч сметана, 165 мл бира, 1 ч л ванилов екстракт или половин шушулка ванилия. 


Сложете шоколада в купа на водна баня да се разтопи. В касерола сложете млякото и захарта. Разбийте жълтъците в купа и добавете към прясното мляко. бъркайте да не се пресекат. Върнете на котлона и на средна степен варете докато се сгъсти кремчето. Изсипете крема при шоколада и разбъркайте до хомогенност. Оставете да се охлади. Добавете сметаната и накрая бирата и ваниловият екстракт. Ако ползвате шушулка сложете я във млякото докато заври.  
Охладете в хладилник и разбъркайте. Приберете във фризера и след 30-40 минути го разбъркайте внимателно. Направете това два пъти и ще се насладите на хубав нежен сладолед.




Да Ви е сладко!




И споделете, ако стехаресали лятната ми идея, заслужава си да се види от повече домакини.





Следете всичко от мен тук харесайте страничката ми и готово!



И за порасналите деца има близалки.



Няма коментари:

Публикуване на коментар