вторник, 20 ноември 2012 г.

Тарт с дюли и шам фъстък






Много на бързо сътворен и още по бързо изяден ! Това е, всички ми се чудят как ми се занимава да направя нещо, да го украсявам половин час и после някой да си го хапне за една минутка. Ами занимава ми се и дори ми доставя удоволствие да гледам как ближните ми си облизват пръстите.  



Необходимите продукти : 1 яйце , 1 к ч захар, 1 к ч масло разтопено, 1 ванилия , 1/2 кора от портокал, брашно около 2  1/2 ч ч ,1 с л  кисело мляко, 1/2 бакпулвер. Омесвате тестото без да месите дълго, оставяте го да престои.
Плънката се приготвя много лесно 1 дюля се почиства и настъргва, слага се 1 ч захар и малко вода да поври докато омекнат дюлите. Ако нямате пресни дюли  изсипвате една чаена чаша сладко от дюли (може да го смесите с малко сметана ако е много гъсто) или друго по желание отгоре украсявате с шам фъстък и фигурки от тестото. Пече се на 180 градуса до зачервяване.


Да Ви е сладко!


2 коментара: