четвъртък, 14 май 2020 г.

Спаначени бургер питки с мак и розов хумус




Шаренко, пролетно и вкусно!


Обикновено в една публикация имам по една рецепта, но тук ще ви дам две или една и половина.
Ще ви представя моята закуска и обяд и вечеря. Да такава съм аз като ми хареса нещо го яма цял ден, хич не ми пука, че е еднакво. Ще получите рецептата за меки пухкави питки които може да ползвате за бургери без проблем и една идейка за разкрасяване на хумуса със скучен цвят.


Необходимите продукти:
 200 мл прясно мляко,
 350 гр силно брашно, 
30 гр захар, 
7 гр сол,
 1 ч ч течен квас, 
1 с л спанак на прах, 
1-2 с л маково семе, 
50 гр масло.


Смесете брашното, яйцето  и млякото оставете за автолиза около30 минути. Добавете кваса, захарта и спанака на прах измесете добре и оставете за още 30 минути. Добавете солта и месете добре около 5-6 минути с миксер. След като си почине 30 минути добавете и маслото нарязано на кубчета и поомекнало на стайна температура. След като се получи гладко меко тесто може да добавите и маковото семе. 


Оставете за 30 минути и след това направете поне две разпъвания през 15 минути. Оставете за насипна ферментация покрито с фолио. След като се навдигне оформете 5-6 топчици и ги оставете покрити с кърпа да се навдигнат.


 Преди печене може да напръскате с вода или да намажете белтък и да поръсите допълнително с мак.
Печете на 180 градуса до леко зачервяване.
Оставете питките да се охладят преди да ги нападнете.
Тази снимка е на правена на лампа през ноща, затова е ужасна като цвят но исках д авидите колко са плътни вътре, а са супер мекички.



Според мен много добре ще им върви и черен кимион другият път ще им сложа.


Качвала съм рецепти за хумус няколко пъти просто напишете в търсачката на блога "Хумус" и ще ви излезат няколко. В този обикновен хумус аз добавих една пълна чаена лъжичка цвекло на прах, 2 с л чия и 2-3 с л крема сирене. 
Може да комбинирате този хумус перфектно с зелен грах, авокадо, краставица или друг свеж зеленчук който обичате.


Да ви е сладко!




Може да следите всички мои публикации и на страничката ми във Фейсбук.






Няма коментари:

Публикуване на коментар