събота, 25 януари 2014 г.

Баница с царевично брашно на Марги




След като покори целия фейсбук тази баничка на Марги, сега и аз да я направя та да и се насладим и у дома. Специялно си купих царевично брашно и кори, че трябва да са тънки. Заредила съм и една кора яйца, така че почвам да бъркам.


Необходимите продукти: 500 гр кори, 1 ч ч кисело мляко 1 непълна чаша олио 1 кафяна чаша царевично брашно, 1 бакпулвер, 4 яйца, 400 гр сирене.

Разбийте яйцата и добавете киселото мляко и олиото. Накрая добавете и брашното с бакпулвера. В друг съд натрошете сиренето. Намажете една кора с яйчената смес и сложете отгоре друга пак намажете тава се повтаря с 4 кори после ги поръсвате със сирене и се навива на руло. Подреждат се в тава и се нарязват на парчета. Намазва се с олио и се поръсва със сусам. Aз намазах със същата смес, за да не ми падат сусамчетата. Пече се на 200 градуса до зачервяване, около 35 минути в моята фурна.


Едно пояснение относно корите, тъй като четох коментари на някои домакини, че остава от сместа реших да съм точна и да слагам по три лъжици, както беше описала една от майсторките. Да, ама пак ми остана от сместа, защото корите като бройка са различни. Аз ползвах на фамилия селски точени кори, оказа се че са 11 кори в пакет. Как да не ми остане смес, те станаха 3 ролки, и то третата с 3 кори. Както и да е трябват кори с повече бройки и по-тънки.

 Това е от мен баницата е супер, но друг път ще взимам кори с повече бройки или направо два пакета.


Да Ви е сладко!



Няма коментари:

Публикуване на коментар