петък, 27 април 2018 г.

Рожден ден Юлиан



Едно прекрасно момченца става на годинка, а майка му се довери на мен да на правя тортата и кексчетата за партито и питката за кръщенката. Това е голяма отговорност за мен и давам всичко от себе се да останат доволни.



 Не съм голям спец на тортите с фондан, а тази е първата двуетажна, която правя у нас и много се притеснявах заради мястото в хладилника (може само някой любител сладкар да ме разбере). 


След партито моята приятелка се обади и каза, че са останали много доволни от вкусните мои творби, а аз съм много щастлива, защото наистина исках да се получат добре, та това е първи рожден ден плюс кръщене!


Толкова много бързах да си издам нещата и всичко да се получи навреме и питката да е топла и изпечена в последният момент, че забравих да я снимам. 



На малкия Юлиан пожелавам прекрасно детство изпълнено с усмивки и игри. Нека расте здрав и много щастлив с мама и тати!


Няма коментари:

Публикуване на коментар