понеделник, 29 юли 2013 г.

Предизвикателство


Супер изненадана останах тази вечер, след като прочетох един коментар под моя публикация. Таня ми предложи да се включа в това предизвикателство. Не разбрах много регламента на тази игра, но ако съм сгрешила нещо се надявам своевременно да ми сигнализирате и да се поправя.  

Реших този пост да е съвсем различен, шарен и весел, както са шарени и различни хората. От една година имам този блог и се радвам, че много хора харесват нещата които правя. Досега никой не се беше заинтересувал по-подробно за мен самата. Може би и затова не сметнах за необходимо да се представям с името си. Използвам измислен на шега ник за този блог. Не съм прокурор, а Любка. Сега Ви чувствам близо до себе си и затова може да ме наричате с истинското ми име.

Ето и въпросите на Таня :
Защо създадохте блога си?  За да избягам от ежедневните проблеми и да релаксирам докато обяснявам какво обичам да правя най-много.

Кое е най странното ястие, което сте яли? Не съм яла много странни ястия, защото съм традиционалист, но може би едно от най-необикновените за мен беше омар и не го харесах.


Разхвърлена или подредена сте?  За много неща съм много подредена, но има и известна доза подреден хаос в моите неща. 


Какво най често приготвяте у дома?  От печивата питки и кексове. Ястията със зеленчуци и мноооого десерти.


Кое ви успокоява?  Да омеся един хубав хляб, да погаля децата си по главичките, и да се гушна в мъжа ми.


С какво не бихте направили компромис?  С неправдата и лъжите и качеството на продуктите които купувам за храна. 


Салата или торта? Много труден въпрос това са ми най-любимите неща, как да ги разделя. Може би все пак торта.


Какво не умеете да правите добре?   Да лъжа, да се подмазвам, да се моля за услуга. А от готвенето може би ми куцат месните ястия правя ги, но не съм спец.


Най важното нещо за вас е...? Децата и мъжа до мен, баща ми всичките ми близки. Загубих майка си преди 20 години и разбрах, че нищо друго няма значение освен близките ти хора.


Оприличете се с една дума? Мама


Сега трябва да предизвикам някой друг отивам на оглед.....
Предизвиквам хора които са ми станали интересни с техните блогове и ако можех щях да предизвикам поне 20:
Йоли http://yoli-www.blogspot.com/
Вили Конова http://vili-konova.blogspot.com/
Мира Атанасова  http://qni.blogspot.com/
Ето и моите въпроси:
*Бихте ли отишли в планина, да отглеждате животни да се борите с земята и да хапвате това, което сами сте отгледали? Без суета и модерни ресторанти, без префърцунени ястия и нови технологии?   
*Каква е професията ви? Обичате ли да експериментирате и да смесвате работа и кулинария?
*Обичате ли обикновените неща? Препечена филийка със масло и сирене например?
*Сантиментална личност ли сте?
*Обичате ли да пътувате и да вземате рецепти от всяко местенце където сте били? Коя е най-различна от нашите ястия?
*От коя най-ранна детска възраст имате спомен и какъв е той?
*Има ли нещо което искате да забравите?
*Искате ли да живеете в България и да възпитате децата си да обичат родината ни?
*Кое е най-българкото ястие според вас?
*И един въпрос като от лексикон, имате ли кулинарен кумир с който бихте готвили в една кухня?


До колкото разбирам това е всичко за давате 10 въпроса на 10 човека и отговаряте на 10 въпроса отправени ви от човека който ви предизвиква. А да и един линк към блога на човека който ви предизвиква.

До скоро някъде в нета!

5 коментара:

  1. Любче,разбира се че се интересуваме от теб самата.
    Винаги е интересно кой е човека стоящ зад страхотните неща, които правиш. Аз съм привилигирована защото те познавам, и пак ми беше интересно да прочета, отговорите ти.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да си призная и на мен ми е доста интересно да видя дали има други като мен. Сега отивам да прочета туй-онуй, тук-там :)

      Изтриване
  2. Любка,благодаря за споделеното с нас,за отправените въпроси,ще отговоря на тях в следващата си публикация заедно с въпросите на Милена.
    Не предполагах,че посещаваш блога ми,но много се радвам и благодаря!
    С пожелание за хубав летен ден! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това предизвикателство ще ни помогне да се опознаем по-добре всички.
      :)
      Хубав ден и на теб!

      Изтриване
  3. Беше ми интересно и приятно да науча повече за теб и за чудесния ти блог, Любка.
    Благодаря за поканата предизвикателство - с удоволствие ще се включа,
    но на един малко по-късен, след ваканционен етап.
    Сърдечни поздрави,
    прохладно, усмихнато и вдъхновено лято, Диана

    ОтговорИзтриване