понеделник, 22 юли 2013 г.

Арменски сладки



Купувала съм такива сладки и винаги съм искала да си ги приготвя у дома. Скоро се натъкнах на рецепта в нета и се порових да разгледам, тази взех от Изненадите на Мери Попинс.
Стори ми се добре, като състав и не ми трябваше много, за да запретна ръкави и да си ги направя. Станаха страхотни на вкус, може да не съм ги докарала много на вид, но и това ще стане, защото със сигурност ще ги повторя.   



Необходимите продукти: 240 мл вода, 240 мл олио, 1 щ сол, 1 ч л бакпулвер, 2 ванилии, брашно 3 чаши и половина, локум, орехови ядки.

Сложете водата и олиото да заврат добавете солта, а след това и брашното с бакпулвера и ванилията наведнъж. Разбъркайте добре и оставете да изстине напълно. Оформете топчета и сложете по 1/4 локумче и 1/4 орехова ядка. Печете на 180 градуса до леко порозовяване. Още топли се овалват в пудра захар.


Да Ви е сладко!

Няма коментари:

Публикуване на коментар