събота, 25 март 2017 г.

Сладкиш с крем и кори



Как да го подмина като изглежда толкова вкусно? Седи ми тази рецепта в черновите от доста време и все се замотва по други десерти, но днес ще я направя най-сетне. Правя я ама бързам и то нали знаете бързата кучка какви ги ражда....та и аз така. 


Първо, имах кори за баклава, от онези дето като ги духнеш и се късат, толкова тънки, но не ми се губеше време да ходя за други. 
Второ, реших да сглобя още докато пудинга не е охладен напълно. И стана тя каквато стана, корите ми се накъсахаи се получи не руло ами пита. Абе знам си аз че всичко иска технологочно време ама то кое по-напред да свърша за един уикенд. 



За първия крем: 1 л прясно мляко, 3 пакетчета пудинг ванилия аз ползвах  130 гр натурално нишесте и си добавих шушулка ванилия, 9 с л захар




Разтворете пудинга със захарта в малко мляко. Останалото мляко сварете и добавете постепенно разтворения пудинг до получаването на крем. 

Оставете крема да се охлади!
Докато крема се охлажда си пригответе продуктите за вторият, който не се вари.


За втория крем: 200 мл кисело мляко, 200 мл олио, 3 с л  захар, 5 с л грис, 3 яйца, 
1 бакпулвер.



Така изглежда сместа за мазане на корите.



Разбийте белтъците със захарта, добавете жълтъците и всички останали съставки. С този крем намажете три слоя от корите, аз намазах 5-6 по два ги правих и пак ми се разпаднаха. Върху четвъртата намажете от охладения пудинг крем. 

Освен това: 
500 гр кори за баница не като мен за баклава


Навийте корите, като щрудел и го поставете върху намазнена тавичка. 


Включете фурната на 180 градуса и печете около 15 минути. 
Изпечения сладкиш оставете да се охлади, за да може по-лесно да се нареже. Поднесете поръсен с пудра захар или полят с глазура.


Да Ви е сладко!



Ако решите да направите тази вкусотия, не правете моите грешки!

Ако искате да ви е по сочен сладкиша може да го сиропирате с една чаша захарен сироп, аз изпробвах и този вариант по желание на мъжа, и си признавам получи се много добре. 



А тези красиви и ароматни цветя са от моята съседка, която всеки ден се прибира от село с букетче за мен. Много съм и благодарна за това, че успява да ме усмихне и да ми вдъхне надежда, че все още има добри съседи.

Тази година отново съм номинирана за най-добър блог в категория Сладко удоволтвие можете да гласувате за моя блог ако ви допада. Предварително благодаря на всички, които ще ме подкрепят, за да дадете гласа си ще трябва да се регистрирате или да влезете чрез фейсбук профила си, след това може да гласувате за всички категории. Организаторите са подготвили изненада за някой гласувал във всички категории, аз ви пожелавам успех

3 коментара:

  1. Изглежда вкусен, това е важното, Между другото има подобен арабски сладкиш, откога се каним да го направим... Дано някой ден стигнем до него. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Ех,ч е вкусотия, Любче! Чудесна е! Браво, мила!

    ОтговорИзтриване