петък, 7 юни 2013 г.

Сладкиш "За седене на място"



"За седене на място" е израз, който често се използва от бабата на моя съпруг. Тази жена не може да стои без да прави нещо. Толкова е работлива, че стоенето без работа е почти грешно за нея. Та и аз да не седя тази сутрин разбърках за 5 минути един сладкиш.


Тъй-като вече идва новият сезон на сладката и консервите, аз реших да си изхабя повече от миналогодишните ми сладка. Бях направила толкова много различни конфитюри, че не можахме да ги изядем. 


Този сладкиш е с конфитюр от сини сливи. Необходимите продукти: 1 ч ч конфитюр , 1 ч ч вода, 1 ч ч олио, 1 ч ч кисело мляко, 1/2 ч ч захар, 1 бакпулвер, 2 с л  какао, 1 ч л ванилов екстракт, 1 с л ром 1/2 ч л лимонови корички, 1 ч ч пшеничен зародиш, 3 1/2 ч ч  брашно.


Всички течни се разбъркват в голяма купа. Всички сухи се пресяват и се добавят към течните. Накрая се добавя и пшеничения зародиш, той е сух но не се пресява. Пече се около 50 минути в загрята фурна на 180 градуса. След като се изпече оставете леко да се охлади и поръсете с пудра захар.


Да ви е сладко!   

1 коментар:

  1. Аааа, този сладкиш не е само за гладни.Никога не отказвам такова нещо.Да не говорим колко често забърквам подобни, че и аз съм "залудо работи , залудо не стой"
    Поздрави!!!

    ОтговорИзтриване