четвъртък, 23 октомври 2014 г.

Triple Chocolate Pumpkin Cake - Тройно шоколадов тиквен кейк


Направих си аз един супер кекс, ама като няма светлина за снимките, нищо не става. Ядосах се ама какво да се прави, идва зима и слънце няма за фотото. Пък аз съм един пишман фотограф, с телефон как се снима според вас? Затова, ако искате по-хубави снимки и оригиналната рецепта, можете да посетите следния линк:



Необходимите продукти: 2 ч ч захар, 3/4 ч ч олио, 3 яйца, 1 ч л сол, 1 1/2 ч л сода, 1/2 ч ч какао, 1 ч л канела. 1 ч л бакпулвер, 2 ч л ванилов екстракт, 2 1/2 ч ч брашно, 1/2 ч ч мляко, 425 гр пюре от тиква. 

За глазурата: 3 с л масло, 3/4 ч ч шоколадов чипс, 1 с л царевичен сироп
За поръсване мини шоколадов чипс.


Разбийте яйцата със захарта и добавете олиото. Смесете сухите съставки и ги добавяйте на части като редувате с млякото. Накрая добавете и пюрето. Изсипете сместа във форма за кекс и печете на 180 градуса, около 50-60 минути.След като извадите от формата и се охлади го залейте с глазурата и поръсете с шоколадов чипс.


Да Ви е сладко!




1 коментар:

  1. Това последното парче в чинийката за мен ли го резна. Така към кафенцето, да знаеш много добре ще ми отива ;) Хубаво и слънчево настроение желая, ако може в унисон с хубаво време ще е чудесно ;)

    ОтговорИзтриване