четвъртък, 7 март 2013 г.

Питки Мюсли




Хайде пак , не мога да спра да правя питки и това е. Тази моя страст ще накара всички около мен да надебелеят. Ама този път са малко по- диетични и между другото наяждат повече . Само плодовете им липсват и може направо да си ги направите с готово плодово мюсли. Ще изпробвам и тази идея някой ден.


Необходимите продукти: 500 мл вода, 1 к ч (75мл)  ръжено брашно, 1 ч л сол , 1 ч л захар, 20 гр мая, 1 к ч (75 мл) фини овесени ядки, 600 гр бяло брашно , 3 с л слънчогледови ядки, 3 с л тиквени семки, 3 с л сусам, 1 с л маково семе, 1 с л ленено семе, 50 мл зехтин.


Разтворете маята с захарта, овесените ядки, ръженото брашно и водата да се събуди.
Замесете тесто с останалото брашно и солта, а накрая добавете ядките и семената.
Оставете да се навдигне и удвои обема си. Оформете по ваше желание, аз всеки път си ги правя различни, така не ми омръзват и да си ги гледам и да си ги правя. Пък и си ги познавам по-лесно от многото рецепти които правя. За оформянето на мен ми трябваха още две чаши фини овесени ядки, защото реших да ги режа на триъгълни питки и да ги овалвам. 


Да Ви е сладко!

Няма коментари:

Публикуване на коментар