неделя, 5 януари 2014 г.

Най- доброто българско масло




   Тази е втората ми публикация в раздел "Изберете бгарското", провокирана от едно масло което открих случайно в Лидл. Чудех се доста дали да му се доверя и накрая го взех. Не съжалявам даже съм впечатлена от качеството му.




Това масло се доближава маскимално до качествата на истинското масло. Реших да го препържа, за да видя дали има вода и как ще се държи на котлона. Чаках, чаках да вземе да пръска, но не. Нито пръскаше, нито се раздели на водна и маслена част, както всички други масла.

Не може да се сравни с други масла, които съм изпробвала и за да не ми се разсърдят другите производители, няма да ги споменавам и няма да казвам, какво става, като реша да  разтопя тяхните.


Та това е моя фаворит, ако някой си мисли, че това е платена реклама да забрави. Всичко в моята класация "Изберете българското" е само моя инициатива и решение да споделя продукти, които са ми харесали. Можете да се доверите на това масло. Ако споделите вашите мнения за подобни продукти ще съм ви благодарна.
Даже може да направим номинации за Бг блогър продукт , ще гласуваме за най-добрия според всяка категория.

Няма коментари:

Публикуване на коментар