четвъртък, 18 май 2017 г.

Пудинг в чаша на Dr. Oetker



Този пост е за всички, който подминават готовите кремчета и не се доверават лесно на нови продукти. 

Аз самата трудно се доверявам, експериментирам много, но с познати или препоръчани продукти. Пудинга беше част от подаръците на Др. Йоткер към всички блогъри за годишните награди на Блоговодител и това ми даде възможност да ги пробвам, естествено започвам с шоколадовият. Ванилията ще направя за мъжа ми или щерката, той само ванилия признава, допълваме се като Ин и Ян :) 

Пудинг в чаша на Д-р. Йоткер ме изненада приятно, с няколко неща: 

1.Приготвя се за 2 минути, няма човек който да не може да си го приготви. Лесно, като детска игра и в забързаното ежедневие на всички ни, е страхотно предложение за малки и големи. 
Специално обръщам внимание на студентите, това е кремчето! За тези дето са далеч от дома и мама, която приготвя всичко, за да не губят време и да учат.

2.Вкусен е и сладостта не е прекалена, всичко е умерено и по мой вкус. 

3. Дозата, за гореспоменатите студенти, няма нужда да правят голямо количество крем с литър мляко и последа си го ядат цяла седмица. Правят си една чашка и си я хапват с кеф.

С две думи към Др. Йоткер, спечелихте ме с този пудинг!

Следвайте инсрукциите и се насладете на мига!
Аз много обичам кремове с ядки в тях, и тук си добавих малко лешников крънч. И докато си напиша поста чашката се опразни, няма да сложа снимка, защото необичам да снимам празни използвани съдове, дори това да е доказателство, че съм го изяла.


Да Ви е сладко!


Няма коментари:

Публикуване на коментар