събота, 27 май 2017 г.

Понички с извара



Видях едни понички с крема сирене и ведна га ми се прииска да си ги направя. Да ама в хладилника едно мишле беше откраднало цялото крема сирене. Та без много да му мисля си го заместих с извара. Тази на Лидл, аз честичко си я купувам и ми харесва.
Получиха се супер интересни понички. Вътре нежни а отвън хрупкави и след като постояха хрупкавоста се запази, много съм доволна.



Необходимите продукти: 2 яйца, 130 гр извара, 70 гр захар, 70 гр кисело мляко, 1 ч ч брашно (около150 гр), 5 гр бакпулвер, 1/2 шушулка ванилия или 1 ванилова захар.
За поръсване пудра захар, сладолед и сладко за гарниране.


Разбийте добре изварата с яйцата и захарта. Добавете киселото мляко, ванилията и накрая брашното пресято с бакпулвера.
Замесете меко тесто и оставете за половин час в хладилника, покрито с фолио. 
Загрейте олио в касерола до 180 градуса при моя котлон най-добре се пържат на 5-6 степен от 9 на котлона. Загребвайте от сместа с лъжица за сладолед или с две малки лъжици и поскайте в загрятото олио. Поничките се надуват и почти сами се обръщат.
След като са готови извадете върху кухненска хартия. 



Сервирайте с топка сладолед и сладко по ваше желание.
Аз сега съм на тема череши и си направих сладолед с череши и черешово сладко с ванилия. Комбинацията е супер.



Да Ви е сладко!



Ако Ви е харесала моята идея направете си я и споделете с бутоните под публикацията в любимата си мрежа!

Няма коментари:

Публикуване на коментар