неделя, 14 май 2017 г.

Домашни понички - София Мел



Рецептата е уикенд предизвикателство на София Мел, и аз се включвам с удоволствие, защото брашното е най-голямата ми страст. След него се нареждат шоколада сирената и всички плодове и зеленчуци.
Няма да пиша подробности по рецептата, защото всичко е прекрасно описано тук ------> http://sofiamel.bg/recepies/137 аз само искам да споделя резултата, и мнение по въпросната рецепта. 


Получиха се много хубави, въпреки, че им добавих още 50 гр брашно. Тестото ми се получи лепкаво и в никакъв случай не достатъчно твърдо, за да се разточи на 5 мм. Доволна съм защото това е бърз вариант за понички без втасване.


Може да комбинирате като класическите понички с крем, шоколад или сладко.

Бързи са направете си ги! Да Ви е сладко!

Няма коментари:

Публикуване на коментар