четвъртък, 20 декември 2018 г.

Кокосови звездички





Много се забавих с тази публикация, но то е по ред причини и най-вече исках да направя хубави снимки. Ха днес ха утре и те свършиха. Време за снимки само вечер има а те стават едни .... е такива като тези дето съм ви ги сложила. Ще правя нова доза викам си, да ама не от вчера нямаме вода, как да тръгна да меся. И така слагам рецептата за да не губя време и да ви изкажа тайната на моите нови любими масленки с кокос.
 Стопих си мас от домашното прасенце, но то каква мас се получи само за чудо и приказ. Бяла, бяла и мирише на сладко чак. Ако незнаете как се прави това ще ви кажа с две думи. Най -важното от всичко е да имате пресен продукт който ще топите и да го изкиснете до бяло преди да почнете да топите маста. Аз киснах маста два дни и и смених водата 2-3 пъти, така се получава чисто бяла мас. Заприлича ми на кокосово масло и реших да направя проба с кокосова паста Белун в тестото за масленките. Няма да ви казвам колко добре се получи просто си направете този експеримент и се отдайте на блаженството. Ето новия вкус на една стара, но златна рецепта.

Необходимите продукти: 150 гр мас, 50 гр кокосово масло, 150 гр пудра захар,1 яйце, 1 ч л натурална ванилова захар, 400 гр брашно, 2 пълни супени лъжици с кокосова паста Белун.


Процедурата е много лесна смесвате всичко на тесто, получава се лесно за работа тесто, което не се лепи по ръцете и плота. Само не го премесвайте да не го стоплите много, тогава ще е по-трудно за работа.


Разточете тестото, на кора с дебелина около 6 мм и изрежете звездички. Изпечете ги върху хартия за около 8 минути и след това поръсете с пудра захар.

Видяхте ли, че е лесно, супер бърза и ароматна рецепта. А кокосовата паста е от тук ---->  http://belun.eu/%D1%82%D0%B0%D1%85%D0%B0%D0%BD%D0%B8/



Да Ви е сладко!

Това е моето коледно асорти :) 90% всички са с тахани Белун!


Ако харесвате рецептата споделете с бутоните под публикацията. Можете да последвате страничката ми във Фейсбук или да последвате блога ми, така ще получавате първи новите ми рецепти :) 




А това е новата ми придобивка от сп.Кулинарен журнал, вече бях забравила, че съм участвала в конкурс и вчера изведнъж ме зарадваха. Добре, че беше и Дарето да ми каже, от къде получавам награда, че нито имаше нещо написано нито нищо.
Благодаря им и на тях и на Дарето Николова, която се превърна в мой много приятен вестоносец, и ме усведомява вече за втора спечелена награда, трябва да черпя.




Няма коментари:

Публикуване на коментар