петък, 23 март 2018 г.

Крем карамел с фина пандишпанова платка




Рецептата е на Венцислава Славчева, за което много и благодаря, че я сподели. Получава се много фин десерт, достоен за специални гости.



Тъй като Венци сподели че остава от сместа за пандишпана, аз реших да направя повече от карамела и крема за да станат повече купички. Така че напправих 1 и 1/2 доза за 9-10бр купички.


Необходимите продукти за 6 купички: 500 мл мляко, 4 яйца, 1/2 ч ч захар, 1 ч л натурална ванилена захар. 


Млякото се затопля със захарта + ванилата. Добавя се към леко разбитите яйца. В купичките се слага предварително приготвения карамел. Сипва се млечната смес. Слагат се в студена вода и се пекът 30 мин на 140 градуса. 


След като са почити готови се заливат с пандишапан направен от: 2 яйца, 60 гр захар, 60 гр брашно (ще ви остане от сместа малко, но не слагайте цялата - целта е пандишановата платка да е по-тънка 1 см ) Връща се в фурната, както е с водната баня и се пече до готовност на пандишпна (10 мин някъде) усилилете фурната на 170 градуса, заради по бързото изпичане на платката.



 Охлаждате в хладилник и обръщате след 12- 24 часа, малко преди сервиране. Минете с тънка шпатула ръбът на купичката. Гарнирайте с розета от Шантии.


Да Ви е сладко!


Ако Ви е харесала идеята за индивидуални десерти, направете си ги и споделете с бутоните под публикацията.


За всички, 
които не са чели предните ми постове :) 
Трябва да ви се похваля и аз като малките деца... ама много съм щастлива, отново съм номинирана тази година за наградите на Блоговодител. Номинирана съм в четири категории, което прави още по-голямо моето щастие,"Топло от кухнята", "Сладко удоволствие", "Жител на света" и "С аромат на ванилия". Сега ако желаете може да се включите в гласуването за наградите на публиката, и да гласувате за "САМО ЗА ГЛАДНИ", за един от вас ще има и награда! Гласувайте ТУК:https://kulinarninagradi.com/ Благодаря Ви предварително!

Няма коментари:

Публикуване на коментар