неделя, 11 март 2018 г.

Пилешко бон филе - Аминут








Разгледахте ли добре снимките по-горе? Е не ви ли се прииска да го пробвате? Верно не са най-качествените снимки, но ястието си го бива.

Писна ми да мисля манджи всяка вечер, изчерпа се и казах че ако не ми дадат идея какво им се яде, ще стоят на филии с лютеница. Оплашиха се май и щерката даде идея за броколи. Добре че имах та набързо си спретнахме вечерята. Много вкусно се получи препоръчвам го без да се чудя този път.






Необходимите продукти: 600 гр пилешко бон филе, 1/2 голямо броколи, 3 сварени картофа, 250 гр печурки, 3 с л брашно, 3 с л масло, 150 гр топено сирене. За маринатата: 1 с л горчица Bornier, 1 с л мед, къри , сока на 1/3 лимон, 4-5 с л зехтин, сол.


Нарежете филето на хапки и мариновайте за поне 1 час.


През това време запържете гъбите когато са готови добавете броколито на малки розички. 


Запържете за около 3 минути и извадете в тавичката в която ще печете. 

Сложете олио в тигана и запържете хапките до леко златисто. 




Добавете сварените картофи нарязани на хапки и запържете за около 3 минути. Изсипете месото и картофите при гъбите.



Разбъркайте и добавете 50 мл розе.

В тигана сложете масло и брашно, и направете бешамел, може с вода тъй като после ще го обогатите с топеното сирене. Добавете сол ако е необходимо. 


Изсипете соса въху месото и зеленчуците и настържете обилно с чедър. Запечете на грил за около 5-10 минути. Ястието е вече готово така, че не му трябва повече. 


Сервирайте с розе и прясна салата, ако има и домашно хлебче, просто всичко става бижу.


Да Ви е сладко!


Ако Ви е харесала идеята за бърза манджичка, направете си я и споделете с бутоните под публикацията!


Какво да ви кажа удоволствието е ....нямам думи.

Направете си го и споделете с бутоните под публикацията. 

За всички, 
които не са чели предните ми постове :) 

Трябва да ви се похваля и аз като малките деца... ама много съм щастлива, отново съм номинирана тази година за наградите на Блоговодител. Номинирана съм в четири категории, което прави още по-голямо моето щастие,"Топло от кухнята", "Сладко удоволствие", "Жител на света" и "С аромат на ванилия". Сега ако желаете може да се включите в гласуването за наградите на публиката, и да гласувате за "САМО ЗА ГЛАДНИ", за един от вас ще има и награда! Гласувайте ТУК:https://kulinarninagradi.com/ Благодаря Ви предварително!



1 коментар:

  1. Освен да уплаша и аз домашните:)
    Много не си падат по броколи, но на мен това ще се хареса определено!

    ОтговорИзтриване