неделя, 4 март 2018 г.

Домашен гирос




Като ми види гироса някой грък може лошо да му стане, ама аз просто исках да изпробвам дали ще се получи месото по този начин. Като за начало щерката ме скастри че не съм направила питки за гирос. Ама то беше нарочно след, като изпекох два хляба нямаше как да ги оставя и да тръгна питки да правя. Просто плана ми пропадна в момента, в който ми влезе мухата за гирос у дома, но като си купих подправка з гирос и нямаше как да не я изпробвам.


Необходимите продукти: 600 гр свинско месо месото трябва да е крехко според мен, 2 с л подправки, 2 глави лук 1/2 зехтин.



Месото се нарязва на тънки пържоли и се маринова. Оставя за няколко часа в хладилник. След това се подреждат пържолите една върху друга и се стягат с конец. Аз го пекох в стъклена тенджерка за да го виждам и от времем на време да го поливам със соса. След като се изпече го оставете да постои малко и тогава нарежете на тънки лентички. Сервирайте с пържени картофки и салатка. Аз използвах готов  гръцки сос, но ако имате време ижелание може да си пригортвите сами. 


Преди да нарежете месото махнете внимателно всички конци!


Поднесете с гръцки сос или по ваш вкус, васното е да е с усмивка!


За всички които не са чели предният ми пост :)  
Трябва да ви се похваля и аз като малките деца... ама много съм щастлива, отново съм номинирана тази година за наградите на Блоговодител. Номинирана съм в четири категории, което прави още по-голямо моето щастие,"Топло от кухнята""Сладко удоволствие""Жител на света" и "С аромат на ванилия". Сега ако желаете може да се включите в гласуването за наградите на публиката, и да гласувате за "САМО ЗА ГЛАДНИ", за един от вас ще има и награда! Гласувайте ТУК:https://kulinarninagradi.com/  Благодаря Ви предварително!



Да Ви е сладко!


Ако Ви е харесала идеята за гирос у дома направете си го и споделете с бутоните под публикацията.


 Рецептата е адаптирана от тук: http://uhaena.blogspot.bg/2014/07/giros.html  за което благодаря на Петя за споделения опит.



Няма коментари:

Публикуване на коментар