понеделник, 10 август 2015 г.

Био мармалад без захар




Това е - който седи под крушата яде круши! Приказката си е вярна. Тази година има толкова много круши на село, че си капят по земята и чак ме е жал за толкова плод. Брахме, капаха две седмици и още има. Тук в града даваме луди пари за плодове пръскани с гадории, за да оцелеят, а на село страхотните круши с червейчета тук там капят.   


Ами какво да ги правя сладко, сладкиши, ядем пресни и вече се изчерпах от към идеи. Затова пък го има и чичо гугъл харесах си един сладолед, един сладкиш и този мармалад откраднах, като идея от братовчедката. Трябва да ви кажа, че става от сладки круши.


Като бяхме на село опитах от техния мармалад без грам захар беше толкова сладък че се замислих как не съм се сетила до сега да си направя.


Колкото круши имате и колкото мармалад искате да си направите.
Просто избелвате и почиствате семето на крушите. Сложете да се сварят в тенджера с 1/2 чаша вода. Като се сварят крушите и почти изври водата и сока им ги пасирайте. 
Много внимавайте след пасирането започва да  пръска много силно. Една голяма капка ми направи супер мехур за нула време. Бъркайте с дълга дръжка или във фурната за да не ви пръска. Още не съм изпробвала и варианта хлебопекарна на програма конфитюр но и това ще стане.
Като се сгъсти може да добавите и допълнителни аромати, канела, ванилия или друг, 1/3 ч л лимонова киселина за 2-3 кг круши. 

Да Ви е сладко! На нас много ни хареса и съм много доволна предполагам, че ще е супер с всякакви сладкиши.
Споделете може някой да се чуди, какво да си прави крушите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар