понеделник, 17 август 2015 г.

Пърленки с вълшебно тесто 2 вид


Много мекички и много вкусни. Може да си ги замразите или да си ги хапнете веднага. У нас не се задържат такива работи, всичко се умита за нула време. 



Необходимите продукти: 200 гр картофено пюре, 200 мл кисело мляко, 200 мл вода, 1 яйце, 80 гр масло, 2 ч л сол, 2 ч л захар, 20 гр мая, брашно като за хлебно тесто около килограм.

Сложете продуктите в хлебопекарната и пуснете на програма за тесто. Може да омесите и на ръка, но аз вече съм с помощник в кухнята и не се моря. Разделете втасалото тесто на 16 равни топчета и ги оформете добре.



 Покрийте ги с кърпа и разточвайте едно след друго на не много тънко около 8 мм. Изтупвайте добре и печете в сух тиган, на средна степен. Моят котлон има 9 степени пекох ги на 5. Ако засилите котлона ще прегорят отвън, а вътре ща са сурови.
 Вадете ги и ги мажете веднага с масло ако ще ги хапвате веднага. Ако ще ги хапвате по-късно ги слагайте в кърпа и в найлонова торбичка. Така се задушават и не изсъхват. 



После когато решите да си хапнете ги затоплете в тостер- тип преса или парти грил, а може и на скара, намажете с масло овкусено с чесън или див лук, по ваш вкус. Всеки може да си хапне с каквото си поиска, на мен любимото ми е със сирене и кашкавал и пресен домат. А тази вече съм решила да ги направя като домашен дюнер.

Да Ви е сладко!    

Споделете ако ви е харесала идеята с бутоните под публикацията, благодаря Ви!
  

Няма коментари:

Публикуване на коментар