понеделник, 17 април 2017 г.

Торта 2 в 1


Направих тази торта за една прекрасна млада дама, която искашр да зарадва своите баба и дядо. Тъй като съм и правила вече много за най различни поводи тя се доверява напълно и ме оставя да я изненадам всеки път с това каквото ми се прави. Това е най-хубавото нещо което може да се случи на един сладкар, да му развържеш ръцете да твори каквото му хрумне.


Та за тортата 2 в 1, защото е комбинация от две мои торти в едно, Спаначена 


Използвах блатовете на торта Блян - доза и половина, за да направя 3 големи блата, крема на Спаначената ми торта -2 дози, ягоди за допълнително обогатяване на вкуса, ганаш и глазура за измазване и украса, като на торта блян. За сиропиране сока от ягодите.




Получи се добре и всички са доволни. Най-много ме радва оценката на тези които я поръчаха и хапнаха: "Тортата е един път, както винаги обрах точките"


Да Ви е сладко!





Ако искате и вие да оберете точките, направете си я и се насладете на страхотен вкус! Споделете с бутоните под публикацията в любимата си мрежа :)



Тази година отново съм номинирана за най-добър блог в категория Сладко удоволтвие можете да гласувате за моя блог ако ви допада. Предварително благодаря на всички, които ще ме подкрепят, за да дадете гласа си ще трябва да се регистрирате или да влезете чрез фейсбук профила си, след това може да гласувате за всички категории. Организаторите са подготвили изненада за някой гласувал във всички категории, аз ви пожелавам успех

Няма коментари:

Публикуване на коментар