четвъртък, 16 март 2017 г.

Кадаиф на рулца


Все си мислех да смеся два десерта Баклава и Кадаиф в едно и все го отлагах до вчера. Купих си едни уникално тънки кори за баклава и пресен кадаиф от едно турско магазинче и вече нямаше накъде запретнах ръкави и си го направих. Трябва да кажа че резултата е супер, аз не обичам да си хваля измишльотините, но това е много успешно. Който иска да пробва. Само ще отблежа корите да са супер фини и кадаифа да е пресен. 


Необходимите продукти: 500 гр пресен кадаиф, 1 пакет фини кори за баклава, 80 гр масло, захар за всяка ролка по 1 лъжица. 
За сиропа: 900 мл вода, 450 гр захар, 2 с л глюкоза, 1 щ лимонова киселина, кората на 1 лимон или 1 ч л захаросани корички.



В зависимост от съда в който ще печете ще ви трябват различен брой кори, но сега ще ви обясня за да ме разберете. Както е видно от снимките аз използвах керамична тавичка, трябва да направите височината на парчетата с височината на тавичката. Вземате една кора слагате в единия край кадаиф, хубаво разтърсен да не е слепен. поливате с една лъжичка разтопено масло и една лъжичка захар. Завивате на стегнато руло до колкото е възможно да е стегнато, защото корите са крехки. Нарежете рулото на парчета и подредете изправени в тавичкта. Като запълните цялата тавичка залейте с останалото масло и сложете във фурната да се изпече на 160 градуса. трябва да достигне хубав цвят не препечеа но не и да остане светла. Оставете да се охлади напълно за няколко часа. Залейте с горещ сироп.  


Сложете щипка шамфъстък на всяка ролка или леко запечен кокос или каквото обичате вие.


Оставете да се охлади напълно и завийте с фолио, съхранявайте в хладилник.


Да Ви е сладко!

Ако ви е харесала моята идея споделете я с бутоните под публикцията в любимата си мржа.





Така е като ми хареса нещо не мога да спра да го снимам.


Тази година отново съм номинирана за най-добър блог в категория Сладко удоволтвие можете да гласувате за моя блог ако ви допада. Предварително благодаря на всички, които ще ме подкрепят, за да дадете гласа си ще трябва да се регистрирате или да влезете чрез фейсбук профила си, след това може да гласувате за всички категории. Организаторите са подготвили изненада за някой гласувал във всички категории, аз ви пожелавам успех.


Няма коментари:

Публикуване на коментар