неделя, 18 октомври 2015 г.

Ябълков меренге сладкиш - Apple Meringue Cake Recipe



Няма как след тиквената инвазия в блога ми трябва да обърна внимание и на ябълките. Харесала съм си тази рецепта от доста време и сега като съм тръгнала да правя черновите дето чакат, стигнах и до нея.



Необходимите продукти:   4 жълтъка, 150 гр захар, 250 гр брашно 113 гр масло, 1 ч л лимонова кора, 1/4 ч л сол, 60 гр заквасена сметана, ванилия, .

За плънката: 5 ябълки, 1 /2 ч л канела, сока на 1/2 лимон, 4 с л брашно. Обелете ябълките и ги нарежете на лентички. Полейте ги с лимонов сок и размесете с брашното и канелата.

За меренга: 4 белтъка, 3/4 ч ч захар.




Разбийте маслото със захарта на крем. Добавете жълтъците един по един и разбивайте след всеки. Добавете сметаната и разбъркайте отново. Добавете сухите съставки предварително пресяти. Изсипете в тортена форма с подвижен борд и разпределете ябълките отгоре. Печете на 180 градуса 30 минути. През това време разбийте белтъците със захарта до твърди връхчета. Добавете меренга и печете още 20 минути.


Да Ви е сладко! 
Ако Ви е харесало новото ми предложение споделете го с бутоните под публикацията.



  Нещо интересно  http://taste.md/1LjbDag  

4 коментара:

  1. Много ти се кефя, Прокурорче, ама това меренга не ми е ясно какво е. Не за друго, ама съм любителка в кухнята. Или е байзер /на немски, защото живея в Германия/ или е разбит белтък. Ама вкусно изглежда. Ще го пробвам! Поздрави!

    ОтговорИзтриване