вторник, 9 декември 2014 г.

Пасатор AURA ПАСАТОР 6-В-1 21500-56




Съвсем целенасочено започвам тази публикация с голямо благодаря на Russell Hobbs, защото ми подариха един уникален уред.
Първото нещо което забелязах, когато отворих кутията беше компактността  на уреда. После веднага ми се понрави усещането от материала при първото докосване, всички части са уникални.  

Ще Ви представя пасатора първо с една функция, която е истинско изпитание за други такива уреди. Преди време си купих подобна машинарийка и два пъти се наложи да ми я сменят, след като се опитах да си настържа морков. После реших, че няма да  използвам тази функция, защото ми стана ясно, че не е на ред. Та затова сега първото нещо, което изпробвах беше рендето. Използвах рендето за едро стъргане за морковите и това за шайби за зелето.
Резултата е една минута за половин зелка и 4 големи моркова. Салатата е супер нарязана и овкусена за две минути. 









Определено съм на върха на щастието с това ренденце, ще има салата за мъжа и децата всеки ден. Без разхвърчано зеле по пода и наранени пръсти от стъргане на ръка. И забравих да спомена супер тих !!!!
За пореден път се убеждавам, че е добре да се заложи на хубава мрака при избора на техника. Тази публикация ще бъде подновявана и допълвана всеки път когато изпробвам нова приставка. Очаквайте още суперлативи усещам, че ще съм доволна от всички приставки! 



Още настъргани продукти !

И една топла супа с помощта на пасатор Aura 6 in 1

Няма коментари:

Публикуване на коментар