четвъртък, 9 юни 2016 г.

Черешов сладкиш с бадеми




Понякога ми хрумват такива щурави идеи! Ето Ви една такава...
Комбинация от две други едната от които е тази :  http://buonafurcettaivana.blogspot.bg/2016/06/blog-post_8.html
другата е тази:
http://www.fattoincasadabenedetta.it/la-base-pasta-frolla-crostate-frutta/


Нещо странно между пай и кекс, нещо черешово, нещо сладичко с дъх на масло и ванилия. 


Сезона начерешите още малко ще мине а аз не съм се разписалал още. Време е за сладкиш. 



За хрупкавата основа: 70 гр захар, 60 гр олио, 1 ч л бакпулвер, 1 ванилия, 1 яйце, 220 гр брашно.
Омесете тесто от изброените продукти. не слагайте цялото брашно на един път. Разточете на тънка кора. Изрежете шаблон като цвете и изрежете тестото по негосложете го да се пече върху тава с диаметър 26 см. След като се изпече го оставете да се охлади.


Пригответе другата смес.
За кексовата плънка: 100 гр масло, 120 гр захар, 200 гр брашно, 1 ванилия, 2 яйца, 8 гр бакпулвер, 1 ч л лимонови корички, 2 ч ч череши, 3-4 с л кокосови стърготини.
За поръсване: 1 шепа бадеми и 1 с л кафява захар.


Разбийте маслото със захарта на крем. Добавете яйцата едно по едно и разбийте до хомогенна смес. Добавете сухите съставки и разбъркайте. Накрая добавете черешите и изсипете всичко в изпечената кора. Поръсете с бадеми. Печете до суха клечка.
Извадете и оставете да се охлади. Поръсете с пудра захар и се насладете на парче вкусен сладкиш с чаша ароматно кафе. 


Да Ви е сладко!

Ако сте харесали щурата ми идея направете си я и споделете с бутоните под публикацията.



Колкото повече черешки толкова по добре :) ако са и сладки .... нямам думи за резултата. Според моята щерка и кремче може да се добави, та следващият път и с кремче ще пробвам.
Следете всичко от мен тук харесайте страничката ми и готово!


Няма коментари:

Публикуване на коментар