петък, 10 юни 2016 г.

Пилешко с тиквички и гарам масала



Преди да започна с рецептата искам да ви споделя колко съм доволна от това че Блоговодител стана причина да се запозная с една марка която не бях забелязала до сега. Всички мои читатели знаят , че имах честта да присъствам на годишните кулинарни награди на Блоговодител, там ни подариха различни продукти от спонсорите на събитието. Признавам си не бях обръщала внимание на марката "La garone" , впечатли ме лененото семе. Всички ще си кажат какво толкова , обикновено ленено семе, да ама аз съм малко претенция към всички продукти, които ползвам у дома. Разгледах пакетчето и не открих лоши зрънца, други примеси, начупени зрънца и какво ли още не каквито се намират в другите ленени семена които съм купувала. При първото ми пазаруване от магазина бях награбила два вида макарони, ечемик, киноа микс, и ако не мислех за плащане на сметки сигурно щях да купя от всичко. Държа да подчертая че това не е спонсорирана публикация, просто обичам да споделям хубавите неща с вас за да знаете и да им се доверите по-лесно в магазина.


Вечеря за 15-20 минути буквално. Само си мариновайте месце или си купете такова готово.


Необходимите продукти: 8 бр обезкостени пилешки бутчета (само долната част), 4 млади тиквички, 1 скилидка чесън, магданоз, сол, къри, гарам масала, зехтин, лимонов сок, 1 ч л куркума, 1/2 къри,  1 ч л сладка горчица, 120 гр макарони, соев сос, див лук.


Пригответе марината от лимонов сок, зехтин, горица, сол, къри, куркума.
Нарежете месото на хапки, и мариновайте в приготвената марината.
Оставете така цяла нощ или поне 2 часа. Сложете ги в загрят тиган с незалепващо покритие без мазнина. Изпечете ги до златисто обърнете парченцата и чак след като се запекат и от втората страна може да разбъркате. Оставете да се готвят няколко минути, но не превържвайте.
Тиквичките нарежете на големи кубчета колкото залък. Поръсете с гарам масала, много малко сол и зехтин разбъркайте, и изпечете върху хартия за 15 минути на 200 градуса.
Докато се пекат тиквичките сложете вода да заври и посолете, сварете макароните. Внимавайте да не се разварят. Отцедете и сипете зехтин, разбъркайте. Смесете с тиквичките сложете една скилидка чесън при тях само за лек аромат. 
Сервирайте в чиния, като поставите първо тиквичките с макароните. Одгоре изсипете месните хапки и настържете кашкавал. Поръсете с пресен див лук и няколко струйки соев сос. 


Може да приготвите и чеснов сос мисля че ще им пасне идеално. 
Аз приготвих обикновена салата с необикновена киноа. Това съм аз като ме спечели някоя марка продукти си ги купувам дори и да са по-скъпички.






Да Ви е сладко!



Ако Ви е харесала бързата ми вечеря, направете си я и споделете с бутоните под публикацията. 



Следете всичко от мен тук харесайте страничката ми и готово!

Няма коментари:

Публикуване на коментар